Welcome to our site

Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.

Followers

Saturday 16 April 2011

Internet Paling Laju Di Dunia


Seorang wanita berumur 57 tahun ini merupakan warganegara Sweden, menetap di Kristad, telah mencatat sejarah dan rekod dunia IT dengan memiliki dan menggunakan khidmat talian internet terpantas di dunia, iaitu selaju 40Gbps(Gigbits per second).
Namun, bukan Sigbritt yang setup segala hal mengenai internet connection ini tetapi anak lelakinya yang merupakan seorang internet legend di Sweden, Peter Löthberg, yang mengatur segalanya. Memang untuk mak cik ini kerana dia mampu melayari & menonton 1,500 channel HDTV secara serentak tanpa buffering & lagging, selain mampu mendownload HD DVD dalam masa 2 saat sahaja.
Wahhh Bestnya klu line aku mcm nie. ! huhu .! blh dwnload Byk movie . :p
Credit : myFirdaus


2 comments:

  1. klu bgus la,lau x....p la ko on9 d utan ahaha!!!

    ReplyDelete
  2. wah, gila owh..
    bertuah ni macik tauk..
    hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...