Welcome to our site

Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.

Followers

Tuesday, 12 April 2011

Terima Kasih Sahabat

Semalam aku on9 FB dengan classmate aku kat politeknik dulu.skrg nie semua classmate aku dah habis tinggl tunggu konvokesyen jak .Macam biasalh . .first kami chat tanya kabar.tengh buat apa skrg,macam2 lagi lah . classmate aku nie sbnarnya skit gigi. dia tak tahan.aku bagitau lah cuci gigi tue guna air garam.cita pny cita.Aku tanya lah dengan dia Apa Tips Untuk Final Exam.Dia bagi tips nie. .Fuhh . aku baca tips tue . lepas aku baca.. aku bertanya pada driku aku blh tau tidak. 


aku : chris exam x lma lg. ko ada tips?


chris : tipss...jgn main dota...jgn mls2..guna usaha sndri....bole ka kwn?


aku : eyah kwn . . blh bha. .aku usaha lah sdh tue. . tp msalhnya skrg kn . .aku ktagih owh men fb dgn blog. .


chris : hehe...kasi tinggal kan dlu tu...tngok mcm aku...last sem bru aku berubah...kasi kurang ckit men fb...ko ikutla jejak ku..men fb tue tak mnjanjikan msa depan.ko stdy jak rajin2 ..nnt ko hbs poli.sdh graduate. ko on9 lah spuas2nya . siang mlm ko on9 fb & men blog. .blh kan .


aku : eyah kwn. .trima kasih ats nsihat,tguran & tipsnya . 


*chat box kami semalam..trima kasih shbat.aku akn sntiasa berusaha buat yg trbaik.insyaallah kta sma2 konvokesyen nnt.AMIN*









2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...